Dostawa i płatność

Zasady oraz sposoby

Dostawa i płatność

Zasady oraz sposoby

Dostawa

Jakie są dostępne metody dostawy?

  • Na terenie Polski:
    • Paczkomat InPost – 14.99 zł,
    • Kurier InPost – 14.99 zł.
  • Przesyłka zagraniczna – 64.99 zł.

Cena wysyłki nie jest zależna od ilości zamówionych produktów.

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji wynosi 1-4 dni robocze dla zamówień produktów oznaczonych jako drop oraz 4-10 dni roboczych dla zamówień produktów oznaczonych jako preorder. W przypadku zamówień zawierających oba typy produktów decyduje dłuższy termin.

Termin realizacji dotyczy momentu wysłania zamówienia, nie uwzględnia więc czasu dostawy przesyłki przez firmę kurierską, który wynosi średnio 1-2 dni robocze dla zamówień krajowych.

Jak obliczyć ile czasu upłynęło od mojego zamówienia?

Dni robocze, zgodnie z Kodeksem cywilnym oblicza się bez uwzględnienia dnia zamówienia, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Oznacza to, że czas realizacji zaczyna upływać 1 dzień po złożeniu zamówienia i trwa do momentu wysyłki.

Przykładowo: zamówienie złożone zostało w poniedziałek (1 dnia miesiąca), więc pierwszy dzień czasu realizacji przypada wtedy na wtorek (2 dzień miesiąca). W przypadku, gdyby w środę był dzień ustawowo wolny od pracy – drugi dzień czasu realizacji przypadnie na czwartek, trzeci na piątek, zaś czwarty na poniedziałek (ze względu na weekend, który nie wlicza się do terminu).

Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Niestety, obecnie nie istnieje możliwość dostawy z płatnością za pobraniem. Przepraszamy.

Płatność

Jakie oferujecie sposoby płatności?

  • BLIK,
  • Przelewy24 – oferujące różne, najpopularniejsze metody płatności,
  • Płatności kartą – Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic,
  • PayPal – wraz z możliwością zapłaty kartą płatniczą.

Nie udało mi się sfinalizować płatności. Co teraz?

Jeśli posiadasz konto na naszej stronie, sprawdź, czy w panelu zamówień widnieje opcja “Zapłać”. Jej dostępność jest zależna od wielu czynników, takich jak rodzaj zamówionych produktów, czas który opłynął od braku finalizacji zamówienia. W przypadku, gdy nie masz konta lub taka opcja nie istnieje – konieczne jest złożenie nowego zamówienia.