FAQ

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ogólne pytania

Kiedy pojawiają się nowe kolekcje?

Najpierw zapowiadamy premierę na naszych mediach społecznościowych oraz za pomocą newslettera, po czym produkty pojawiają się na stronie w ustalonym terminie. Nie mamy z góry ustalonego harmonogramu premier, co oznacza, że nowe kolekcje pojawiają się nieregularnie.

Czym różni się drop od preorderu?

Czas realizacji zamówień złożonych w ramach dropu wynosi 1-4 dni robocze, zaś zamówień preorderowych 4-10 dni roboczych. Informacja dotycząca sposobu sprzedaży jest dostępna na stronie produktów oraz pojawia się najczęściej podczas komunikacji dotyczącej nowej kolekcji.

Jak mogę dostać ubrania z archiwalnej kolekcji?

Nasze archiwalne wzory nie pojawiają się kolejny raz w tej samej formie co wcześniej, co pozwala zachować unikalność naszych kolekcji. Zwierzaki z poprzednich kolekcji mogą pojawiać się w specjalnych wersjach okolicznościowych. Ubrania ze wzorami z archiwalnych kolekcji pojawiają się w naszych produktach z kategorii Mystery. Zapraszamy również na grupę Zoology Talk, której członkowie sprzedają i wymieniają swoje ubrania.

Jak rozróżnić wasze kolekcje?

Co do zasady, nasze kolekcje można rozróżnić na podstawie informacji na stronie danego produktu oraz przynależności do konkretnych kategorii. Szczegółowe informacje dotyczące naszych kolekcji i ich rozróżniania dostępne są na podstronie Nasze kolekcje.

Produkt zniknął mi z koszyka! Co teraz?

Niejednokrotnie mamy w ofercie produkty z ograniczonymi i limitowanymi stanami magazynowymi. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza rezerwacji, przez co podczas przechodzenia procesu zakupowego może się okazać, że ktoś Was uprzedził. Polecamy założenie konta celem szybszego uzupełniania danych zamówienia.

Co stało się z moim starym kontem i kodem rabatowym?

Zmieniliśmy całkowicie platformę sprzedażową, przez co nie mieliśmy możliwości zachować kont użytkowników, za co serdecznie przepraszamy. W takim przypadku wymagane jest stworzenie nowego konta.

Sukcesywnie dodajemy kody rabatowe z naszej poprzedniej strony, lecz jest to czasochłonny proces. Jeśli otrzymałeś/aś kiedyś kod rabatowy, który pomimo niewykorzystania teraz nie działa – skontaktuj się z nami.

Jak dbać o produkty?

Każdy produkt zawiera metki, na których uwzględniamy instrukcje dotyczące prania i prasowania ubrań. Stosowanie się do zaleceń pozwala jak najdłużej utrzymywać produkty w dobrej kondycji.

Dostawa i płatność

Jakie są dostępne metody dostawy?

  • Na terenie Polski:
    • Paczkomat InPost – 14.99 zł,
    • Kurier InPost – 14.99 zł.
  • Przesyłka zagraniczna – 64.99 zł.

Cena wysyłki nie jest zależna od ilości zamówionych produktów.

Jakie oferujecie sposoby płatności?

  • BLIK,
  • Przelewy24 – oferujące różne, najpopularniejsze metody płatności,
  • Płatności kartą – Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic,
  • PayPal – wraz z możliwością zapłaty kartą płatniczą.

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji wynosi 1-4 dni robocze dla zamówień produktów oznaczonych jako drop oraz 4-10 dni roboczych dla zamówień produktów oznaczonych jako preorder. W przypadku zamówień zawierających oba typy produktów decyduje dłuższy termin.

Termin realizacji dotyczy momentu wysłania zamówienia, nie uwzględnia więc czasu dostawy przesyłki przez firmę kurierską, który wynosi średnio 1-2 dni robocze dla zamówień krajowych.

Szczegółowe informacje można znaleźć na podstronie Dostawa i płatność.

Zwroty i reklamacje

Czy i jak mogę zwrócić produkt?

Zwroty w naszym sklepie są możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki, bez podawania przyczyny. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Formularz oraz szczegółowo opisany proces zwrotu można znaleźć w zakładce Zwroty i reklamacje.

Czy możliwa jest wymiana produktu?

Nasze produkty pojawiają się i znikają, przez co nie jesteśmy w stanie zagwarantować wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Najpewniejszym sposobem na wymianę jest złożenie nowego zamówienia z równoczesnym zwrotem poprzedniego.

Jak mogę reklamować produkt?

Pomimo kontroli jakości, jaką staramy się cały czas przeprowadzać – mogą zdarzyć się sytuacje, gdy dostarczony produkt okazuje się wadliwy. W takim przypadku, prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Zwroty i reklamacje. Aby przyspieszyć cały proces, prosimy o załączenie numeru zamówienia, informacji o wadliwym produkcie i szczegółowego opisu wady. Załączenie zdjęć pomoże nam także wstępnie ocenić, jakie rozwiązanie będzie najbardziej satysfakcjonujące dla Klienta.