FAQ

Najczęściej zadawane pytania

FAQ

Najczęściej zadawane pytania

Ogólne pytania

Kiedy pojawiają się nowe kolekcje?

Najczęściej zapowiadamy premiery na naszych mediach społecznościowych, po czym produkty pojawiają się na stronie w ustalonym terminie.

Niektóre kolekcje są stale dostępne (Basic, Flowears, Mystery), niektóre przez krótki czas (Zoology) albo nawet przez dłuższy okres (Moments).

Co do zasady nie mamy z góry ustalonego harmonogramu premier, co oznacza, że nowe produkty pojawiają się nieregularnie.

Jak rozróżnić wasze kolekcje?

Co do zasady, nasze kolekcje można rozróżnić na podstawie informacji na stronie danego produktu oraz przynależności do konkretnych kategorii. Szczegółowe informacje dotyczące naszych kolekcji i ich rozróżniania dostępne są na podstronie Nasze kolekcje.

Produkt zniknął mi z koszyka! Co teraz?

Niejednokrotnie mamy w ofercie produkty z ograniczonymi i limitowanymi stanami magazynowymi. Dodanie produktu do koszyka nie oznacza rezerwacji, przez co podczas przechodzenia procesu zakupowego może się okazać, że ktoś Was uprzedził. Polecamy założenie konta celem szybszego uzupełniania danych zamówienia.

Jak dbać o produkty?

Każdy produkt zawiera metki, na których uwzględniamy instrukcje dotyczące prania i prasowania ubrań. Stosowanie się do zaleceń pozwala jak najdłużej utrzymywać produkty w dobrej kondycji.

Dostawa i płatność

Jakie są dostępne metody dostawy?

  • Na terenie Polski:
    • Paczkomat InPost – 14.99 zł,
    • Kurier InPost – 14.99 zł.
  • Przesyłka zagraniczna – 64.99 zł.

Cena wysyłki nie jest zależna od ilości zamówionych produktów.

Darmowa wysyłka już od 250 PLN!

Jaki jest czas realizacji?

Czas realizacji zamówień widoczny jest zawsze na stronie produktu, a często również na stronie głównej i w pasku na górze strony. W przypadku zamówień zawierających produkty o różnych czasach realizacji decyduje dłuższy termin.

Termin realizacji dotyczy momentu wysłania zamówienia, nie uwzględnia więc czasu dostawy przesyłki przez firmę kurierską, który wynosi średnio 1-2 dni robocze dla zamówień krajowych.

Jak obliczyć ile czasu upłynęło od mojego zamówienia?

Dni robocze, zgodnie z Kodeksem cywilnym oblicza się bez uwzględnienia dnia zamówienia, weekendów oraz dni ustawowo wolnych od pracy. Oznacza to, że czas realizacji zaczyna upływać 1 dzień po złożeniu zamówienia i trwa do momentu wysyłki.

Przykładowo: zamówienie złożone zostało w poniedziałek (1 dnia miesiąca), więc pierwszy dzień czasu realizacji przypada wtedy na wtorek (2 dzień miesiąca). W przypadku, gdyby w środę był dzień ustawowo wolny od pracy – drugi dzień czasu realizacji przypadnie na czwartek, trzeci na piątek, zaś czwarty na poniedziałek (ze względu na weekend, który nie wlicza się do terminu).

Czy możliwa jest wysyłka za pobraniem?

Niestety, obecnie nie istnieje możliwość dostawy z płatnością za pobraniem. Przepraszamy.

Płatność

Jakie oferujecie sposoby płatności?

  • BLIK,
  • Przelewy24 – oferujące różne, najpopularniejsze metody płatności,
  • Płatności kartą – Visa, Visa Electron, Maestro, MasterCard, MasterCard Electronic,
  • PayPal – wraz z możliwością zapłaty kartą płatniczą.

Nie udało mi się sfinalizować płatności. Co teraz?

Jeśli posiadasz konto na naszej stronie, sprawdź, czy w panelu zamówień widnieje opcja “Zapłać”. Jej dostępność jest zależna od wielu czynników, takich jak rodzaj zamówionych produktów, czas który opłynął od braku finalizacji zamówienia. W przypadku, gdy nie masz konta lub taka opcja nie istnieje – konieczne jest złożenie nowego zamówienia.

Zwroty i reklamacje

Czy i jak mogę zwrócić produkt?

Zwroty w naszym sklepie są możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki, bez podawania przyczyny. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Formularz oraz szczegółowo opisany proces zwrotu można znaleźć w zakładce Zwroty i reklamacje.

Czy możliwa jest wymiana produktu?

Nasze produkty pojawiają się i znikają, przez co nie jesteśmy w stanie zagwarantować wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Najpewniejszym sposobem na wymianę jest złożenie nowego zamówienia z równoczesnym zwrotem poprzedniego.

Jak mogę reklamować produkt?

Pomimo kontroli jakości, jaką staramy się cały czas przeprowadzać – mogą zdarzyć się sytuacje, gdy dostarczony produkt okazuje się wadliwy. W takim przypadku, prosimy o kontakt za pomocą formularza kontaktowego znajdującego się w zakładce Zwroty i reklamacje. Aby przyspieszyć cały proces, prosimy o załączenie numeru zamówienia, informacji o wadliwym produkcie i szczegółowego opisu wady. Załączenie zdjęć pomoże nam także wstępnie ocenić, jakie rozwiązanie będzie najbardziej satysfakcjonujące dla Klienta.