Zwroty i reklamacje
Zwroty:
Zwroty w naszym sklepie są możliwe w terminie 14 dni od daty dostarczenia zamówienia, bez podawania przyczyny. Przesyłkę należy wysłać do nas na swój koszt dołączając do niej formularz zwrotu. Adres do dokonania zwrotu podany jest w formularzu zwrotu.
Formularz zwrotu: Pobierz
Istnieje możliwość komputerowego wypełnienia formularza z wykorzystaniem programu Adobe Acrobat Reader przed wydrukiem.
Zwrot płatności zostanie dokonany w terminie maksymalnie 14 dni przy użyciu sposobu płatności wykorzystanego podczas składania zamówienia, chyba, że Klient zgodził się na inne rozwiązanie.
Wymiany:
Nasze produkty dynamicznie się pojawiają i znikają. Z tego względu nie jesteśmy w stanie zagwarantować wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Przepraszamy.
Reklamacje:
Mimo kontroli jakości przeprowadzanej w naszej firmie, zdarzają się przypadki, gdy otrzymany produkt okazuje się wadliwy bądź nieprawidłowy. Gdy nastąpi taka sytuacja - prosimy o informację złożoną na adres e-mail reklamacje@zoology.pl, przez nasz formularz kontaktowy lub social media. Postaramy się bezzwłocznie rozwiązać problem.
W miarę możliwości prosimy o załączenie w wiadomości zdjęć i informacji o wadzie celem usprawnienia procesu reklamacyjnego.