Zwroty i reklamacje

Zasady oraz sposoby

Zwroty i reklamacje

Zasady oraz sposoby

Zwroty

Jakie są zasady zwrotów?

Zwroty w naszym sklepie są możliwe w terminie 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia przesyłki, bez podawania przyczyny. Produkty nie mogą posiadać śladów użytkowania i powinny posiadać oryginalne metki. Koszt wysyłki zwrotnej pokrywa klient. Nie przyjmujemy paczek nadanych za pobraniem.

Zwrot środków następuje w terminie do 14 dni od dnia poinformowania nas o odstąpieniu od umowy. Czas zaksięgowania, zależnie od sposobu płatności może wynosić 2-3 dni robocze.

Formularz zwrotu

Formularz zwrotu możesz pobrać tutaj.

Wypełnij formularz ręcznie lub elektronicznie (z wykorzystaniem programu Adobe Acrobat Reader), wydrukuj go, podpisz i dołącz do paczki zwrotnej.

Adres do zwrotów

Paczkę należy wysłać na poniższy adres dowolnym sposobem – może być to Poczta Polska lub któryś z kurierów działających na terenie Polski. Przesyłkę należy zabezpieczyć na czas transportu, aby towar nie uległ zniszczeniu.

Zoology Clothing – Drogi i Mosty
Księdza Londzina 115
43-382 Bielsko-Biała
Telefon: +48 795 144 349
E-mail: [email protected]

Czy mogę zwrócić produkty Mystery?

Produkty Mystery podlegają takim samym zasadom zwrotu jak inne produkty, co oznacza, że można je zwrócić w terminie 14 dni kalendarzowych.

MysteryBoxy traktowane są jako jeden produkt, co oznacza, że wymagany jest zwrot całej ich zawartości.

Czy jest możliwa wymiana produktów?

Nasze produkty pojawiają się i znikają, przez co nie jesteśmy w stanie zagwarantować wymian produktów zakupionych w naszym sklepie. Najpewniejszym sposobem na wymianę jest złożenie nowego zamówienia z równoczesnym zwrotem poprzedniego.

Reklamacje

Pomimo kontroli jakości, jaką staramy się cały czas przeprowadzać – mogą zdarzyć się sytuacje, gdy dostarczony produkt okazuje się wadliwy.

Napisz do nas z użyciem poniższego formularza kontaktowego lub na adres e-mail [email protected].

Aby przyspieszyć cały proces, prosimy o załączenie numeru zamówienia, informacji o wadliwym produkcie i szczegółowego opisu wady. Załączenie zdjęć pomoże nam także wstępnie ocenić, jakie rozwiązanie będzie najbardziej satysfakcjonujące dla Klienta. Aby załączyć zdjęcia wyślij wiadomość bezpośrednio na naszego e-maila.